CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, november 14

Ny trevlig viktminskning

De senaste veckorna har det varit upp och ner, fram och tillbaka med viktresultatet. Ena veckan plus 2 hg, andra veckan minus 10 hg, ena veckan plus 7 hg och andra veckan minus 15 hg. Idag var det iaf minus 1,5 kg och nya vikten var 65,8 kg. Första gången (inte någonsin men iaf de sista åren) som jag väger något på 65! det känns mycket bra. Tyvärr är jag lite rädd att jag sla slappna av för attd et blev minus och så blir det plus igen. Jag läntar efter att nå nästa stjärna och nästa delmål på 63 kg. Sen är det inte långt kvar. Idag unnade jag mig dock mammas underbara lussekatt för att jag var så duktig. Men nu blir det snart inget unnande mer. Jag vill ju inte gå upp igen!

3 kommentarer:

Erik sa...

Du får ge jäkeln i att äta lussekatter.

Josie sa...

Nä, jag njuter gärna av en lussekatt en dag och håller igen några dagar efter det. Lite guldkant måste man ge tillvaron!

kyrkdator sa...

Håller med! Man måste kunna ha både vardag och fest! Du är så duktig som går på viktväktarna och kämpar...!