CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 15

Min vän Louise

Jag har en vän som heter Louise som jag inte hyllar tillräckligt här på bloggen. Hon är en fantastisk människa med en mycket gott hjärta. Hon är generös och gästvänlig, hos henne är man alltid välkommen. Hon älskar Gud och sin dotter över allt annat och är en riktig förebild i att leva för andra och inte bara för sig själv. Hon är även väldigt vänlig, har alltid ett snällt ord att säga till människor hon möter. Hon lever inte ett helt enkelt liv, hon är ensamstående och arbetar och är cellgruppsledare. I mitt i allt detta så är hon alltid snygg, lagar nyttig mat och har en fint och piffigt hem. I hennes blogg mali-mylife.blogspot.com delar hon med sig av sitt liv och hon försöker att alltid ge något från Gud till sina läsare. Hon är helt enkelt fantastisk!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men vad gullig du är vännen!!
Du är verkligen helt fantastisk du!! :) Tack! Jag blev jätteglad!!!

Fie sa...

En helt fantastisk kvinna!